پهلوی چپ اصلا نمیتونم بخابم ینییییی کل رونمایی باسنم درد میکنه

۵ پاسخ

منم پهلوی چپ نمیتونم خیلی کم،چون پای چپم بی حس شده و عصب پوستیم درگیره میسوزه حتی پتو هم نمیتونم بزارم روش میسوزه

منم همینطور وضعیت خواب مناسبی ندارم هنوز نیمه راهه
آخراش چ میشه

منم به پهلوی راست راحتم....پهلوی چپ قلبم میگیره نمیتونم اصلا...

منم همینطور بخدا دقیقا همین درد و دارم خیلی بده ب پهلوی راست باز راحت‌ترم

رونام

سوال های مرتبط