منم پهلوی چپ نمیتونم خیلی کم،چون پای چپم بی حس شده و عصب پوستیم درگیره میسوزه حتی پتو هم نمیتونم بزارم روش میسوزه
منم همینطور وضعیت خواب مناسبی ندارم هنوز نیمه راهه
آخراش چ میشه
منم به پهلوی راست راحتم....پهلوی چپ قلبم میگیره نمیتونم اصلا...
منم همینطور بخدا دقیقا همین درد و دارم خیلی بده ب پهلوی راست باز راحتترم
رونام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.