کسی بیمارستان بنت الهدی بجنورد ای وی اف کرده

۶ پاسخ

سلام عزیزم خیلی برات ناراحت شدم منفی شده کجاانجام داده بودی'؟
بنظرمنم اصلابجنورد نرو بامشهدقابل مقایسه نیست
خودامام حسین انشاالله حاجتتواینباربده

عزیزم من ۵ ماه دارو مصرف کردم بعد خود به خود باردار شدم ولی سقط شد. الانم خودن خواستم ای وی اف کنم .

به نظر من خودتو اذیت نکن اونجا به درد نمی‌خوره بیا مشهد پیش دکتر جلیلیان زودی نتیجه می‌گیری یه داروهای خاصی بهت میده که بقیه جاها نداره خیلیا حتی با همون داروهاش باردار شدن سه ماهی بیا مشهد

سلام یلداجان دیدم تاپیک زدی انتقال نگرفته برات
امیدتوازدست نده انشاءالله بحق این روزها طبیعی بارداربشی لازم به دارودوانباشی

من ای یو ای کردم

من یک سال اونجا بودم. هنوزم پروندم‌ اونجا هست نروووو.
گند‌ میزنن‌ ب‌ اعصابت‌.
دکترش تازه بعد یک‌ سال راضی‌ شد ی‌ دونه ای‌یو‌ای بکنه.
ب‌ این‌ راحتی ای‌وی‌اف نمیکنه‌
نظرش اینه ۵و۶ بار ای‌یو‌ای منفی ببینه تو پرونده‌ات‌ بعدش راضی‌ ب‌ ivf.
صبر‌ ایوب‌ داری برو‌
چون‌ خیلی طولانی میکنن‌ درمانو‌ خیییلی

سوال های مرتبط

نرگس نرگس قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری