۴ پاسخ

نه اصلا انقباضات رحمی هست توهم هم بخاطر بهم ریختگی هورمونها تواین دورهدهست

اینا استرس بارداریه 😐😂😂

منم همش همچین حسی دارم
حس میکنم شبیه وقتی حامله بودمو بچه تکون میخوره زیر شکمم یچی تکون میخوره 😂😂

پریودی دیگه ☹️

سوال های مرتبط