واااییی برو تست بده
منم پریود نمیشم از بعد زایمانم ولی درد دارم یعنی تنبلی دارم؟
امکان داره حرکات رودت باشه ازمنگ گهگاهی اینطوری میشه اما تو تست و بده مطمن ترمیشی.
ی مامانی تو گهواره دیدم با بچه ۶ ماه ۲۶ هفته دوقلو حامله بود😬😬😬😬
منم داشتم عزیزم هی میگفتم حاملم دوبار بی بی زدم منفی بعد ۲۲ روز تاخیر پریود شدم😅
منم با اینکه پریود میشم همش نبض دارم
😐😐😐
برو تست بزن
اگه بچه بود. چ خوش ویاری
منم تنبلی دارم نبض میزنه قرص میخورم تا مرتب بشه پریودم
بجه دومم همینطوری فهمیدم تو ۶ ماهگی 😂🤦♀️
عزیزم منم یک ماه کامل حس میکردم همش ی چی تو شکمم تکون میخوره ولی دیگ بهش اهمیت ندادم الان حس نمیکنم چون اهمیت میدی ذهنت درگیرش هست حس میکنی
این حس نبض،بخاطر عفونته
تست بده
عههه؟؟؟
منم همینجوریم دو ماه پریود نشدم تنبلی دارم
بارداری ؟ تست بده
یا خدااااا توهم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.