خانما قطره ویتامین و آهن کی باید بدیم

۴ پاسخ

فعلا اد باید بدی فقط

از الان تا ۶ ماهگی باید آد بدی وقتی وزنش دوبرابر ورن تولدش شد آهن رو شروع کن از ۶ ماهگی به بعد هم‌مولتی

قبل شیر دهی
ویتامین اد از ۵روز به بعد
اهن بعد شیش ماه

خانوما بین ببلاک ای ار، ونان کدوم خوبه بچم یکم رفلاسکیه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ملورابلوچ❤️ مامان ملورابلوچ❤️ ۲ ماهگی