۳ پاسخ

عادیه اگه درد زیاد باشه قابل تحمل نباشه غیر عادی باید ب پزشک مراجعه کنید

عزیزم میگن اگه میگیره و ول می‌کنه عادیه رحم داره بزرگ میشه و فشار میاد اگر درد ممتد دارین به پزشک مراجعه کنید

سلام منم از دیروز. بالای بیکینی درد دارم موقع راه رفتن

درد پریودیم امروز کمی دارم وای میاد و می‌ره
فک میکنم عادیه چون دیگه جنین کم کم می‌ره بالا

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری