عادیه اگه درد زیاد باشه قابل تحمل نباشه غیر عادی باید ب پزشک مراجعه کنید
عزیزم میگن اگه میگیره و ول میکنه عادیه رحم داره بزرگ میشه و فشار میاد اگر درد ممتد دارین به پزشک مراجعه کنید
سلام منم از دیروز. بالای بیکینی درد دارم موقع راه رفتن
درد پریودیم امروز کمی دارم وای میاد و میره
فک میکنم عادیه چون دیگه جنین کم کم میره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.