خانوما پله بد نیست برای جنین

۵ پاسخ

اگه واجب نيست نرو دكتر پله رو ميگه ضرر داره

پله باعث باز شدن دهانه رحم میشه
من سر دخترم خیلییییی پله رفتم و اومدم تو ۳۱ هفته دهانه رحمم باز شد
ولی سر این یکی بیشتر ملاحضه کردم کمتر پله رفتم و اومدم

بدن با بدن فرق داره ،رعایت کنی بهتره

نه چرا بد باشه
مگر اینکه طول سرویست پایین باشه و اینکه ماه های اخرم بتید رعایت کنی چون بچه میاد پایین تر

خیلی بالاپایین نشو

سوال های مرتبط

مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری