اگه واجب نيست نرو دكتر پله رو ميگه ضرر داره
پله باعث باز شدن دهانه رحم میشه
من سر دخترم خیلییییی پله رفتم و اومدم تو ۳۱ هفته دهانه رحمم باز شد
ولی سر این یکی بیشتر ملاحضه کردم کمتر پله رفتم و اومدم
بدن با بدن فرق داره ،رعایت کنی بهتره
نه چرا بد باشه
مگر اینکه طول سرویست پایین باشه و اینکه ماه های اخرم بتید رعایت کنی چون بچه میاد پایین تر
خیلی بالاپایین نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.