جنین تو هفته ی من سفالیکه بد نیست؟😐

۷ پاسخ

برا منم سفالیکه😕مگ‌خوب نیست؟

اوووه تا زایمان هزار بار می‌چرخه نگران نباش

نه هی میچرخه برا خودش

هر جوری باشه بد نیست
انقدددد میچرخه که حد نداره
یوقتایی من میشینم نگاهش میکنم قشنگ میبینم دارم سعی میکنه خودشو بچرخونه

هزار بار میچرخه تا موقع زایمان

فعلا تواین هفته ها متغیره

نه من دخترم از اول سفالیک بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگي مامان توت فرنگي هفته بیست‌ونهم بارداری