مامانا بنه تو هفته ی من بد نیس؟

۴ پاسخ

نه بد نیس

من ک میخوردم و میخورم🦦
فک نکنم ممنوعیتی داشته باشه فقط گرمه دیگ

هیچ ماده غذایی بد نیست عزیزم فقط باید به اعتدال خورد

حس میکنم باید خیلی گرم باشه، نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دونه هل💙💎 مامان دونه هل💙💎 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد