بچه ها یکم درد پریودی دارم شیاف بزارم تو هفته من بد نیس ؟

تصویر
۶ پاسخ

چرا بد باشه
تسکینه
شیاف ضرر نداره

مشکلی نداره عزیزم استفاده کن

چه حس خوبی گرفتم از این عکس🥺🤎

کمپرس اب گرم بذار

من هر۱۲ساعت یکی میزارم

شیاف پرژسترون ضررنداره

سوال های مرتبط