خانوما من دو روزه یکم درد پریودی میگیرم ول میکنه
طبیعیه؟؟یا شیاف بزارم؟؟

۳ پاسخ

اگر دیدی احیانا دردت زیاد شد شیافت بزار

طبیعی هست

شیاف بزار ولی فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط