۴ پاسخ

اگه خفیفه اشکال نداره از منم گاها میشه
ولی اگر شدیده و گرفتگی واژن هم داری
ممکنه بخاطر طول سرویکست باشه

درکل شاید انقباض رحم باشه که خوب نیست حتما برو دکتر معاینه شی

اگه خیلی زیاده حتما دکتر برو و استراحت بکن

تو هفته شما طبیعی نیست به دکترت بگو تلفنی احتمالا بهت میگه شیاف بذاری

سوال های مرتبط