اگه خفیفه اشکال نداره از منم گاها میشه
ولی اگر شدیده و گرفتگی واژن هم داری
ممکنه بخاطر طول سرویکست باشه
درکل شاید انقباض رحم باشه که خوب نیست حتما برو دکتر معاینه شی
اگه خیلی زیاده حتما دکتر برو و استراحت بکن
تو هفته شما طبیعی نیست به دکترت بگو تلفنی احتمالا بهت میگه شیاف بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.