خانوما خوردن ی لیوان کاپوچینو هفته من بد نیست؟

۳ پاسخ

منم روزی یه بسته نسکافه میخورم.نخورم ک نمیتونم

نه عزیزم کافئینش در حد زیاد نیست. من تمام بارداریم تا الان روزانه یه اسپرسو سینگل میخورم. دکتر خودم و پزشک تغذیه ام گفتن مشکلی نداره. چون شما روزانه تا 200 میلی گرم کافئین میتونی بخوری که میشه یه لیوان قهوه، و هیچ کس در حالت عادی هم یه لیوان قهوه خالص نمیخوره. فقط حواست باشه بافی روز دیگه کافئین اضافی مصرف نکنی. مثل چایی، کاکائو، نوشابه

کم بد نیس ولی زیاد نخور اصلا

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد