انومالی‌ هم آزمایش خون داره؟؟

۸ پاسخ

من جای قبلی ک پرسیدم گفت ۶ تومن ولی بستگی ب همون جایی داره ک ان تی رفتی باید همون جا بری

ماله انومالی نیست ولی یک هفته قبل انومالی انجام میشه ،وباید همون ازمایشگاهی ک ان تی ازمایش خون دادی بری ک باهم مقایسه کنن ،جای جدید نری ،حتا اگر ازمایش خون ان تی مشکلی نداشت حتما بازم ازمایش دومو بده عزیزم دوسه ساعت وقت تلفی سه چهار تومن پول ارزششو نداره ک بعدن بچه بدنیا میاد زبونم لال مشکلی داشته باشه حسرت بخوری ،پول برمیگرده ولی سلامتی سخت پیدا میشه

منم ندادم

نه واجب نیست

من دیروز انومالی انجام دادم ولی آزمایش نداشتم

اگر انتی خوب باشه نیاز نیس مگر اینکه دکترت بنویسه من ندادم

آره هفته 16 باید بری

من انجام دادم بله
ازمایش کواد مارکر
اکثرا دکتر ها مینویسن حتی اگر ازمایش ان تی خوب باشه جوابش

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته نوزدهم بارداری
مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری