من جای قبلی ک پرسیدم گفت ۶ تومن ولی بستگی ب همون جایی داره ک ان تی رفتی باید همون جا بری
ماله انومالی نیست ولی یک هفته قبل انومالی انجام میشه ،وباید همون ازمایشگاهی ک ان تی ازمایش خون دادی بری ک باهم مقایسه کنن ،جای جدید نری ،حتا اگر ازمایش خون ان تی مشکلی نداشت حتما بازم ازمایش دومو بده عزیزم دوسه ساعت وقت تلفی سه چهار تومن پول ارزششو نداره ک بعدن بچه بدنیا میاد زبونم لال مشکلی داشته باشه حسرت بخوری ،پول برمیگرده ولی سلامتی سخت پیدا میشه
منم ندادم
نه واجب نیست
من دیروز انومالی انجام دادم ولی آزمایش نداشتم
اگر انتی خوب باشه نیاز نیس مگر اینکه دکترت بنویسه من ندادم
آره هفته 16 باید بری
من انجام دادم بله
ازمایش کواد مارکر
اکثرا دکتر ها مینویسن حتی اگر ازمایش ان تی خوب باشه جوابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.