نه عزیزم خود انومالی به صورت روتین نداره ولی اگه ان تی یا سونو قبلی یکم شک دار باشه بعضی پزشکا میخوان
قبل انومالی هم هفته ۱۵ یه کواد مارکر هست که اونم باید از پزشکتون بپرسین که نیاز میبینه انجام بدین یا نه
قبلش داره.ولی خیلیا نمیدن اون آزمایشو.
۱۵ هفتس و بهش میگن آزمایش غربالگری دوم
نه فقط سونو داره
تا جایی ک میدونم نه
نه گلم ققط سنوست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.