سلام سونوی انومالی آزمایش هم داره ؟

۱۰ پاسخ

منم الان چک کردم فقط سونو برام نوشته

الان تو هفته ۱۶ تا ۱۷ آزمایش میدید بعد ۱۸ هفته میرید سونو آنومالی

تو هفته 17 آزمایش و باید حتما بدی تا 17 وقت داری سونو 18 هفته

برای من فقط سونو نوشته فکر کنم🤔

اول یه ازمایش تو 15هفته بعد 18هفته سنو

اره قبلش داره با جوابش باید بری

اره عزیزم بستگی داره زکترت برات بنویسه یا نه اگ ازمایش انتی حوب باشه برای انومالی نمینویسه

معمولا اول ازمایش میفرستن بعد سونو

بله داره

بله.

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته نوزدهم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🍅گوجـه🍅 مامان 🍅گوجـه🍅 هفته بیست‌ودوم بارداری