ارع عزیزم من. دادم آزمایشش رو
اما خیلی ها فقط سونو میدن جای نگرانی ندارع منم خودم خواستم بدم
بستگی به غربالگری اولت داره
غربالگری دوم داره ولی اجباری نیست اگه اولی مشکل داشته باشه دکتر میگه که دومی هم بری
اگه غربالگری اول خوب باشه دیگه نمی فرستن آزمایش دوم عزیزم
نه نداره
ن فقط سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.