۵ پاسخ

اگه انتی خوب بوده باشه نه نمینویسه آزمایشو

ازمایشش واجب نیست.ولی سونو رو حتما برو

من هم ازمایش دادم هم سونو

اگه ازمایش و سونو انتی ت خوب بودن انومالی فقط سنو

خیررر

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی
مامان آقا هیرا مامان آقا هیرا هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری