مامانا کیا ماه آخر بارداری سرگیجه داشتن و بیحال بودن؟

۴ پاسخ

من عزيزم من من من من اه😢ذخيره اهن بدنم پايينه سرگيجم يا بخاطر آهن هستش يا بخاطر نبضم ك نامنظم ميزنه فعلا روزي دوتا اهن ميخورم بايد ازمايش بدم بهتر نشم ديگه گف بخاطر قلبت و نبضته ك بايد برم اكو قلب

شاید کم خون شده باشی برو دکتر

من چندروزه خیلی سرگیجه دارم
بیحالی هم حدود 1 ماهه دچار شدم

بنده از اول تا اخر اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی