۹ پاسخ

روز به روز بدبخت ترمون میکنن کم آوردیم دیگه

من از دیجی کالا خریدم ۱۹۷ بازار ۴۵۰ بود

من دوماه پیش خریدم ۴۰۰

این شربت رو به کوچولوتون میدید راضی هستید خوبه رو اشتها تاثیر داره؟

این خیلی خوبه منم به دخترم میدادم قبلا اشتها اوره خیلی

من همینو ماه پیش گرفتم ۴۵۰
هر روز دارن گرون تر میشن

من پری روز یه پلارژین گرفتم ۴۵۰ موندم همین طوری

البته جای تعجب نداره ایروفیکس ۴۹۰بود شده ۹۵۰ فروگلوبین ۲۰۰تومن بود شده ۵۰۰ بیشتراز دوبرابرگرون شده

ویتان ۵۰۰وخورده ؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار👼👶 مامان سامیار👼👶 ۳ سالگی