۶ پاسخ

دندونی یخ زده بده بکشه به دندونش سر میشه

دختر منم داره آسیاب درمیاره چهارتا انگشتش باهم تو دهنشه

پاراگید بده بهش

ژل دندون .معجزه ی مسکن فوریه.
سریع دردشو میذاره
من تند تند میزدم
پاراکیدم میدادم

دیگه باید تحمل کنی.. یکم چیزای یخی بده بزنه به لثه ش
من از ۱۱ ماهگی افتادم تو پروسه دندون هنوزمم آسفالتم.. دو ماه سر آسیاباش دیوونم کرد الان نیش واقعا سخت و وحشتناکه

پاراکید بده هر ۱۲ ساعت چاره ای نداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم وپسرکم مامان دخترکم وپسرکم ۲ سالگی