دندونی یخ زده بده بکشه به دندونش سر میشه
دختر منم داره آسیاب درمیاره چهارتا انگشتش باهم تو دهنشه
پاراگید بده بهش
ژل دندون .معجزه ی مسکن فوریه.
سریع دردشو میذاره
من تند تند میزدم
پاراکیدم میدادم
دیگه باید تحمل کنی.. یکم چیزای یخی بده بزنه به لثه ش
من از ۱۱ ماهگی افتادم تو پروسه دندون هنوزمم آسفالتم.. دو ماه سر آسیاباش دیوونم کرد الان نیش واقعا سخت و وحشتناکه
پاراکید بده هر ۱۲ ساعت چاره ای نداری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.