من بینیم پرمیشه میگیره
نمیتونم نفس بکشم خشک میشه
منم دارممم شدید حالتهوع میگیرم ازش
فک کردم فقط من دارم🥲😭😭😭
اره چقدر مسخره است
تو هفته شما افتضاح بودما. الان هرچی هفته ام بالاتر میره بهتر میشم. اب جوش زیاد بخور و دستگاه بخور هم بزن
خپ خداروشکر
منم دارم متاسفانه🫠 نمیدونم چیکار کنم بهتر بشه. سرخ کردنی هم نمیخورم کلا روغن نمیخورم نمیدونم دلیلش چیه
من هرروز صبح که بیدار میشم گلوم درده
خلط پشت حلق نشونه تیرویید بارداری هستش برو ازمایش تیرویید بده
منم دارم خیلی بده
من ک دارم
واااای منم داشتمممممم الا خداروشکر برطرف شده فک کنم الان ۳ هفته ای هست خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.