۴ پاسخ

منم سزارین زده ۲۱ام

من😍من زایمانم بین ۱۸-۲۲یکی از این روزا

من😃😃😃

من فردا میشم 37هفته 🥹🫠💙تنها آرزوی امسالم اینه که سالم قلبمو بغل بگیرم
خدا می‌دونه واسه داشتنش چقد تلاش کردم و چقد منتظر بودم این بچه همه ی جون منه🥹🥲

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 مامان کوچولو 🍼💙🧿🩶 ۵ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری