خانمای سزارین تجربه از کورتاژ دارید بگید چطوره

۵ پاسخ

کورتاژ راحت ترین عمل دنیاس چون میایی بیرون هیچ گونه دردی نداری

من خواهرم کورتاز شد خیلی راحت بود و زود سرپا شد .ولی دوستم کورتاژ شد چون روده اش هم پاره بود ۳ ماه زمان برد تا سرپا شد.بسته به شرایطتت هست.

چرا کورتاژ میشی

من بچه ی اولم سزارین بودم
دومی ۵ ماهگی تصادف کردم
کیسه آب ام پاره شد
طبیعی اومد بیرون
اما جفت موند کورتاژ شدم
اصلااااا درد نداره
من خون ریزی ام در حد دو سه روز لکه بینی داشتم
شب ام نگه داشتن منو چون خیلی خون از دست داده بودم بهم دو واحد خون زدن ولی همه رو مرخص میکردن ک کورتاژ بودن

چه سوالی درنظرته؟ من تجربه هر دو رو دارم

سوال های مرتبط