کورتاژ راحت ترین عمل دنیاس چون میایی بیرون هیچ گونه دردی نداری
من خواهرم کورتاز شد خیلی راحت بود و زود سرپا شد .ولی دوستم کورتاژ شد چون روده اش هم پاره بود ۳ ماه زمان برد تا سرپا شد.بسته به شرایطتت هست.
چرا کورتاژ میشی
من بچه ی اولم سزارین بودم
دومی ۵ ماهگی تصادف کردم
کیسه آب ام پاره شد
طبیعی اومد بیرون
اما جفت موند کورتاژ شدم
اصلااااا درد نداره
من خون ریزی ام در حد دو سه روز لکه بینی داشتم
شب ام نگه داشتن منو چون خیلی خون از دست داده بودم بهم دو واحد خون زدن ولی همه رو مرخص میکردن ک کورتاژ بودن
چه سوالی درنظرته؟ من تجربه هر دو رو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.