سوزش سردل هم میتونه علایم زایمان باشه.

۳ پاسخ

میتونن از علایم فشار بالا باشه
برو فشارتو بگیرن

نه ریفلاکس داری شربت منیزیم هیدروکساید بخور آب رو آتیشه

ن عزیزم
من از 30هفته داشتم

سوال های مرتبط

مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی
مامان 🎀هِل هِل🎀 مامان 🎀هِل هِل🎀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی