ماما نفخ یکی از علائم زایمان هم میتونه باشه؟

۵ پاسخ

دقیقا چن هفته ایی

نرفتی بیمارستان؟

خیررر

کلا نفخ توی کل بارداری هست من از اول همواره نفاخ بودم😂

ن فقط انقباض

سوال های مرتبط

مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی
مامان 🎀هِل هِل🎀 مامان 🎀هِل هِل🎀 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی