دلم برای این روزای بارداری تنگ میشه💔

۱۴ پاسخ

من اصلا....

من اصلا. با اینکه بارداری بدی نداشتم

ولی به من خوش نگذشت دیابت بارداری داشتم و بهم سخت گذشت و استرس ... همش دارم بدنمو سوراخ میکنم با دستگاه تست قند و انسولین .. خدا الهی همه ی مریضا رو شفا بده بخصوص دیابتی های عزیز

من ک فقط میخوام تموم شه پدرم در اومده از دیسک کمر و سیاتیک لگن درد از سنگینی خستم

من اصلا
با این ک دوران بارداری خوبی داشتم ولی این ۳ ماه آخر حالم خراب شد طوری ک منی ک دوست داشتم به بچه دوم هم فکر کنم با خودم میگم غلط بکنم همین یکی کافیه خداروشکر ک خدا به من همین یه دونه رو بخشید🥺

بله تنگ میشه
یهو زیر دوش چشمت میخوره به شکمت میای دست بکشی روی بچت میبینی عه خالیه غمت میگیره
یهو شکمت میخوره به در یخچال سریع دست میبری شکمتو نازش بدی یادت میوفته دیگه تو شکمت نیست

من اصلاااااا

من اصلا

شاید فقط دلم برا اینکه جاش امنه و خیالم راحته و ذوق باباش موقع تکون خوردنش تنگ بشه

منم دلم تنگ میشه. اما نمیخام بارداری بعدیم مثل این باشه میخام اون موقع اونقدری زیر قرضا نباشیم ک دلم برا هر چی کشید سکوت کنم. مثل الان تو این بارداریم خیلی سختی کشیدم خیلی گرسنگی کشیدم. میخام واسه بعدی اینجوری نباشه

من دلم میخواد زود بگذره تموم شه

تا میتونی بخواب یعنی آدم نمیتونه یکی دو ساعت بخوابه😭

منم با اینکه همش با استرس سختی🥹🫤

همین الان داشتم فکر میکردم چقدر خسته شدم کاش زودتر این یه ماهم بگذره😅😅

سوال های مرتبط