۵ پاسخ

دختره منم خیلی کم میخوره اوایل بیشتر میخورد

عزیزم اگه شیر خودتم میدی،احتمالا سیرش میکنه دیگه
یا اگه نمیدی شاید طعم شیرو دوست نداره
یه نکته ام بگم که شیر خشکی که درست میکنی اگه یکمیشو خورده،بقیشو نباید چند ساعت بعد بدی،باید بریزی دور
اگه لب نزده میتونه تا دوساعتم بمونه ولی نصفه اصلا

برعکس نی نی های من ۶۰براشون میزنم
نصفشو میریزن رو لباساشون نصفش هم میخورن هنوز گرسنه هستن و گریه میکنن

شیر خودتم میخوره ؟

بعضی بچه ها شیرخشک دوست ندارم من پسر دوم براش اپتامیل گرفتم 30تا درست میکردم فقط فقط اگه میخورد 5تاش میخورد بقیه همه میریختم دور تا اینکه رفته رفته میلش کم کم شد تا کلا ندادم بهش
فقط الکی می‌خریدم و همه میریختم دور
یا شایدم شیر خودت زیاد و قشنگ سیر میشه و دیگه گرسنه نیست که بخور

سوال های مرتبط