۱ پاسخ

پسر من ۵۳ روزشه اولا خیلی خوب شیر میخورد هرچه میدادم میخورد هم شیر خودم هم شیر خشک الان چند روزه اشتهاش خیلی کم شده 😔
نمیدونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط