سلام عزیزم
برا منم پریودم عقب افتاد بی بی هاله انداخت میخواستم برم آزمایش بدم پریود شدم ده دوازده روز لکه بینی داشتم رفتم دکتر آزمایش داد گفت بارداری من چون تحرکم بالا بود دست تنهام همسرم مریضه خیلی فشار روم بود دوباره دکتر آزمایش داد بخاطر لکه بینی ک داشتم عدد بتا اومده پایین سونا دادم زیر پنج هفته بودم سونا گفت هم ساک بارداری داری هم کیسه زرد ولی دکتر گفت چون بتا اومده پایین احتمالا سقط کنی میشه دعا کنی برام مشکلی پیش نیاد واسم
به نظرم مثبته 😁 چون میگی هنوز پریودیت رد نشده برای همین هاله کمرنگ انداخته
آزمایش بده خیالت راحت تره
احتمالا مبارکه 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.