دوش بگیریا.
بخاطر هورمون ها واگ شیر بدی بیشتر لخاطر اوتو
طبیعیه منم همین طور بودم .
الان وزن نی نی چنده و سایز چند تنش میدی؟
من ک الان نزدیک زایمانمه اینجوریم یعنی روزی دوسه باز دوش میمیرم لباس عوض میکنم مامانم دیروز میگف انقد عرق میکنی درد زایمان نمیفهمی فکرکنم موقع زایمانمه دیگ آخه لگم عجیب درد میکنه بخصوص صبحا ی صدایی میده لگم
دوش نگیری برای بخیه طبیعی بده
ابجیم دوش گرفت از درد بخیه میخواست بمیره
منم طبیعی بودم همینم.روزی ۲بارهم دوش میگیرم🤕منم خسته شدم.من که کاچی ایناهم نخوردم
عزیزم دیگه تموم شد عادی زندگی کردن از الان به بعد شاخ هم درآوردی تعجب نکن🤣🤣🤣من خودم معمولی بودم ولی از زمان بارداری تا الان گرمایی شدم یعنی روزی یبار نرم حمام نمیشه دائم عرق میکنم اما حالا تو خودتو تقویت کن چیزای مقوی بخور ان شاالله بهتر میشی روزانه دوش بگیر ببین تا یکی دوماه دیگه بهتر میشی
عزیزم بخاطر هورمون هات هست این آب اضافی که طی ۹ ماه تو بدنت جمع شده حالا با عرق کردن دفع میشه نگران نباش
بخاطر بارداری وتغییرات پس از اون هست
چون ما گرمی زیاد میخوریم بعد زایمان برای همین زیاد عرق میکنیم.. چون فصل گرمی هست.. زمستون خوبه برای زایمان سرده
اره وقتی زایمان میکنی بعدش خیلی عرق میکنی زیر کولر فقط نخواب.. و کاچی هم میخواهی بخوری فقط صبح زود که سرده یخور.. وگرنه زیاد عرق میکنه چون کاچی گرمه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.