۹ پاسخ

دقیقا منم همینم واقعا اعصابم خورد میشه

شنیدم بیمارستان دولتی همراه نمیزارن کنارمون باشه

خونه بزار خنک شه یه لباس اضافه تن بچه کن به گرما عادتش نده اون وقت یه باد بخوره سرما میخوره ها

فکر میکنم از بی قوتیه

عه منم اینطور میشم

ب مرور درست میشه منم اوایل همین بودم

عزیزم یه سوال تو بخش نزاشتن همراه کنارت باشه؟؟

همش بخاطر زایمانه
منم دقیقا مثل شمام مخصوصا نصف شب از خواب بیدار میشم میبینم لباسم خیسه خیسه بعدشم لرز میگیرم

ماله هورمون هاست عزیزم
خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان تُپُلِ باباش مامان تُپُلِ باباش ۹ ماهگی