عزیزم برای ان تی هم زمان اخرین پریودیمو پرسیدن تو سیستم ثبت کردن و تاریخ بهم دادن هیچ فرقی نداره
واسه منو که سه ماه پریود نشدم قبل بارداری بعدش ک حامله شدم زدن ۲۴شهریور طبیعی الان رفتم یک هفته اومده جلو دکتر گفت خودشم هنوز نمیتونن دقیق تشخیص بدن
اینجا میگن ان تی ولی دکتر من با پریودی حساب کرد
جنسیت بچه هاتون چیه
از منم با تاریخ پریودی زدن
دکترم گفت با آخرین پریودی و تمام سونو ها میانگین حساب میکنن اینجا میگن فقط آن آتی اصلا ربط نداره
من با پریودی بود
پریودیم زده بودن ۳۰ تیر چون سز میشم زدن ۲۰ تیر
انتی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.