۱۴ پاسخ

عزیزم چجوری درس کردی میشه دستورش بدی لطفا

اخ اخ دلم خاسسسس نوش جونتون

نون هایی ک ما میگریم کوچیکه ولی نون شما خیلی خوب و بزرگه

نوش جان ولی گذاشتن عکس غذا بنظرم کار درستی نیس خیلی ها هوس میکنن شاید یکی نداره بخره یا درست کنه .در کل درست نیس

دلم خاس😬😬😬😬😬😬😬

عالللیییی

به به

نوش جان

درجه یک
عالی
نوش جان
👍👌

به به نوش جان
عزیزم میشه بگین پنیرش چه مارکی بود؟

میشه طرز درست کردنشو بزارید مال من خشک میشه

نوش جان
ولی من دیگه پیتزا دوس ندارم
یه مدت انقد درست کردم خودمم کم میخوردما 😅
ولی دلمو زد

خواستم درست کنم دیدم هیچی ندارم فقط پنیر🤣

نوش جان منم چن وقته خیلی هوس کردم

سوال های مرتبط