چرازن شیرده نباید طاق بخوابه؟؟؟

۱۲ پاسخ

من تمام عمرم جز دوران بارداری طاق‌باز خوابیدم. دوران بارداری هم چون نمیتونستم طاق‌باز بخوابم تا تموم شد جونم دراومد

زدی تو فاط طاق خابیدن اا😂نترس بابا

من ک میخوابم

زمانی ک شیرخودمو میدادم همش طاق باز می‌خوابیدم نشنیدم واقعا

از کجا دراومد این حرف ؟😂😂

کی گفته؟؟؟؟

من میخوابم چیز خاصی حس نکردم تا حالا

همچین چیزی نشنیدم ولی کلا رو به بالا که میخوابم باید دستمو بگیرن بلندم کنن بس که تمام ماهیچه هام کوفته میشه

نشنیده بودم ولیییییی
ولی دیروز طاق باز خوابیده بودم یجووووووووووووری ترسیدم که تامرز مرگ رسیدم بخدا

اره میگن شیرش برمیگرده 😂خرافاته بابا

نشنیدم

نشنیده بودم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱۱ ماهگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی