شبا میزارید بچتون طاق باز بخوابه؟

۱۵ پاسخ

اره من پهلو کنم هم صاف میشه خودش زیر سرش بالش میزارم که شیر برنگرده گلوش

اره ملا طاق بازه

اره میخابه
شیر arمیدم دیگ رفلاکس نمیکنه

من ب هیچ عنوان نمیزارم

کلا به شکم و پهلو می‌خوابه
هر چقدر هم صاف کنم دوباره می‌افته به شکم و می‌خوابه

اره میخوابه

اره بیشتر وقتا

اره عزیزم

اره کلا طاق بازه

کلا طاق باز میخوابه

امکان داره توی خواب بالا بیاره بپره تو گلوش خفه شه خطر داره .

آره اغلب اوقات

کلا طاق باز میخوابه

اره

آره پسر من کلا طاق باز می‌خوابه
مگه خوب نیس؟

سوال های مرتبط

مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی