مامانای ک بچه هاتون رفلاکس دارن صداشون میگیره؟

۶ پاسخ

اسپری براش بگیر یه روز در میون یا اگه هروقت حس کردی صداش یا گلوش گرفته اسپری بزن تو بینیش دختر منم بخاطر رفلاکس حتی بعضی وقتا از بینی نمیتونه نفس بکشه ولی هر روز یا یه روز در میون براش اسپری میزنم بهتر میشه

ارع مال رفلاکسه

اره دختر من وقتی رفلاکسش شدید میشه صداش میگیره من یه قطره آب نمک میریزمتو بینیشم حالت گرفتگی صداش رفع میشه

پسر من آرع

اگر رفلاکس زیاد بشه اره مثل حالت سرماخوردگی میشه

صداش نه اما صدای خرخر و خسخس زیاد میاد از سینه و حلقش

سوال های مرتبط