۷ پاسخ

منم اسلیو کردم دکتر به منم داد لیدی میل خوردم الان ک زایمان کردم برگشتم به وزن قبل بارداری هرچی دکتر میگه انجام بده لیدی میل خوب

ببین من خوردم خودم ۲کیلو اضافه کردم ولی بچه اصلا، حالا شاید واسه شما اینجوری نباشه، بعد وزن بچه ۲ونیم ک باشه اوکیه

دکترم به منم گفت بخور ولی فست میل گفت فست میل چاق نمیکنه چون پودر پروتئین هست ولی من کفتم دوست ندارم گفت پس سفیده تخم مرغ و سینه مرغ آبپز بخور

من‌تو هردو بارداری هام خوردم خیلی چاق نشدم بعدم تا زایمان میکنم تقریبا ۵یا۱۰روز بعدش حدود ۱۵ تا ۲۰ کیلوکم میکنم هیکلم میشه همون مجردی

پودره خودتو بیشتر چاق میکنه

خوب وزنش کم باشه چه اتفاقی میفته؟؟ این دکترا جو میدن ..من دخترم وقتی دنیا اومد ۲۶۰۰ بود ..فرداش وزن کردیم ۲۵۰۰ شد😄 اصلا هم برام مهم نبود..بعد چند ماه ، تپلی شده بود
من به شخصه واسه افزایش وزن چیزی نمیخورم

اصلا نخور پودرو برا منم نوشت دکتر ولی به هیچ عنوان نگرعتم وزن بچمم ۳ کیلو بود نرمال بود😐الکی فقد مینویسن پودرو سعی کن تو دلستر بخوری

سوال های مرتبط