تقریبا ۶ ۷ ماهگی
پسز من معمولی بود خیلی تپل نبود
ب ران بچه بستگی داره من سایر سه میبندم تقریبا۸کیلو هستش خواهرم چهار مبنده ۶ونبم کیلو ، من از امشب چهار میبندم
به ماه ربط نداره وزن بچه مهمه
پوشک مای بیبی شماره ۳ تا ۷کیلو خوبه بعدش بیرون میزنه ولی مولفیکس هنوز عالیه من دارم استفاده میکنم
سوال من هم هست…
روی بسته سایز رو نوشته هرنوزادی فرق داره یکی تو سه ماهگی ۸ کیلوعه یکی ۶ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.