۶ پاسخ

تقریبا ۶ ۷ ماهگی
پسز من معمولی بود خیلی تپل نبود

ب ران بچه بستگی داره من سایر سه می‌بندم تقریبا۸کیلو هستش خواهرم چهار مبنده ۶ونبم کیلو ، من از امشب چهار می‌بندم

به ماه ربط نداره وزن بچه مهمه

پوشک مای بیبی شماره ۳ تا ۷کیلو خوبه بعدش بیرون میزنه ولی مولفیکس هنوز عالیه من دارم استفاده میکنم

سوال من هم هست…

روی بسته سایز رو نوشته هرنوزادی فرق داره یکی تو سه ماهگی ۸ کیلوعه یکی ۶ کیلو

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی