اره من خیلی می خورم
کاپوچینو و کافی میکس درصد کافئینی که منتقل میکنن کمه
میتونی بخوری
ولی ممکنه همون یه ذره بچهرو بیدار نگهداره دیگه پایه خودته😅
نه نخور خوب نیس
در حد یکی دو بار اوکیه ولی میگن کافئین زیاد خوب نیست
حالا یه بار بخوری هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.