ن نکران نباش منم اینحوریم
موقع جاب جایی توی خواب و بلند شدن از رختخواب شدید تره
فک نکنم اخه منم گاهی اینجوری میشم یکی دوماهه الان ازدیروز تاحالا درحدی شدم ک میخام جابجابشم گریم میگیره صدام درمیاد دراین حدشدم برا چیه ینی خسته شدم😭😭
من فقط کافیه یکم راه برم اینطور میشم
نه اینا درد عضلانی منم دارم
منم همینم خیلی بده😭
منم همین طورم کاش زود این روزا هم تموم بشه از درد دیگه خسته شدم
نه عزیزم تو هفته شما طبیعیه رحم داره جا باز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.