۶ پاسخ

آب جوشیده که یکم سرد شده میریزم توی فلاکس نیم لیتری . شیر خشکم اندازه ۶ پیمونه میریزم توو ظرف کوچیک
با دو تا پوشک و یه پماد و چندتا دستمال مرطوب و دستکش یک بار‌مصرف و پد زیر انداز و یک دست لباس
کلش توی یه کیف کوچیک جا میشه

آب جوشیده و میزارم از داغی بیفته بعد که ملایم شد میریزم تو فلاکس اینجوری دیگه هرسری راحت برا بچه شیر درست میکنم

من برای دختر اولم فقط آب جوشیده هم دما با محیط میذاشتم هیچ وقتم مشکلی نداشت

من که کلا اب جوشیده سرد شده با محیط بهش میدم

یدونه ابجوش یدونه جوشیده سرد شده

فقط شیرخشک میدی یا شیر خودتم میدی??

سوال های مرتبط