اینا مثبته یا امکان خطا داره بچه ها؟
یکی مارک مدیکور یکی ویتاساین

تصویر
۳۱ پاسخ

مبارکه

مبارکت باشه عزیزم برا منم دعا کن ۴ روز تاخیرم

این ماه بدون دارو بودی؟؟؟ چیزی مصرف نکرردی

چه علائمی داری گلم

تاامروزتست نداده بودی

آره همون شنبه هم برو دکتر زنان ایشالله که به سلامت بگذرونی برای منم دعا کن

مبارکه عزیزم برلی ماهایی که جشم انتظازیم هم دعا کن یه بی بی چک همنقدر مطمئن پررنگ ببینیم خدا بهمون بجه صحیح سال بده حاجتمون رو تو‌همین روز عزیز بده

مثبت مثبت عزیزم

مبارکه

مامان شدی رفت 😍 از امام حسین گرفتی هدیه ات و ...مبارکت باشه الهی

مبارکت

مبارکه عزیزم
منم شنبه میزنم میشه ۷روز تاخیر
منم میخوام ۲تا مارک متفاوت بگیرم

مثبته آزمایش تیتر بده

مبارکت باشه التماس دعا 🌺
یعنی هیچ علائمی جز تاخیر نداشتی؟؟؟

مبارکت باشه هدیه حضرت ابوالفضل 🥹❤️

سلام مبارکه مثبته چندروزازپریودیت گذشته ؟

مثبتههه خیلی مبارکه عزیزم برای منم دعا کن

مبارکه عزیزم

مثبته مبارکه چند سیکل بی بی زدی؟

مبارکت گلم برای منم دعا کن

مثبته 😍
مبارکه 😍

مثبته😍

مبارک باشه عزیزدلم🫂♥️

دوتاش دقیق نشون میده مخصوصاا ویتاساین سریع هاله رو میندازه

مثبته. من روز ۲۶ و ۲۷سیکل مثبت شذ

مبارکه.تاخیرداری گلم ؟چندروز؟علائم چیه ؟

نه عزیزم مبارکه

مبارکت باشه مثبته خدایا به حق این روز عزیز برا منم یه مثبت این جوری هدیه بده چشم انتظارم 😭😭😭😭😭🤲🤲

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

مبارکه
خوش به سعادتت😍
توچه روزی حاجت گرفتی😍

مثبت مبارکه انشاءالله، سیکلت چند روزه بوده گلی؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟لک لانه گزینی هم داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته هفتم بارداری
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری