هیچ واکنشی نشون نده فقط دستش رو باز کن و بگو نکش یا نزن همین بدون هیچ حسی دختر من قبلا گاز میگرفت من واکنش نشون نمیدادم یه مدت برطرف شد بعد با باباش بازی میکرد چند باری گازش گرفت باباش جیغ و داد و شوخی کرد خوشش اومد دو ماه مداوم گاز میگرفت هرچقدر هم به پدرش میگفتم واکنش نشون نده گوش نمیداد تا یبار دعوامون شد گفتم بهش دیگه تکرار نکرد آسنا هم خیلی بهتر شده گوش شیطون کر ولی مو کشیدنش هنوز هست.
به نظرم خ واکنش یا رفتار بدی از خودتون نشون ندین چون هر واکنشی باعث میشه اون بدتر انجام بده پسر منم یه مدت اینجوری بود الان خ خوبه گاز نمیگرفت فقط مو میکشید باید بی تفاوت باشی وفقط تذکر بدی این کار بدیه وجلوش نخندین بعضی بچه ها تو این سن اینجوری هستن بعد یه مدتی خود به خود خوب میشن از سرشون میوفته سعی کن اون لحظه حواسش رو به چیز دیگه ای پرت کنی بازی خوراکی کارتون یا هر چی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.