۵ پاسخ

من از دکتر پسرم پرسیدم گفت در روز تا ۴ بار بالا بیاره هیچ موردی نداره

پنیری عب نداره یعنی شیرت خوبه و بچه وزن میگیره

اشکال نداره عزیزم
دکتر گفت پنیری مشکلی نیست

پنیری عیب نداره بالا بیاره

دختره منم قبلا بالا نمیاورد الان چند روزه بالا میاره🥲
یا رفلاکسه یا شیر اضافه
معمولا میگن بالا اوردن پنیری ینی بچه داره و ن میگیره

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی