من از دکتر پسرم پرسیدم گفت در روز تا ۴ بار بالا بیاره هیچ موردی نداره
پنیری عب نداره یعنی شیرت خوبه و بچه وزن میگیره
اشکال نداره عزیزم
دکتر گفت پنیری مشکلی نیست
پنیری عیب نداره بالا بیاره
دختره منم قبلا بالا نمیاورد الان چند روزه بالا میاره🥲
یا رفلاکسه یا شیر اضافه
معمولا میگن بالا اوردن پنیری ینی بچه داره و ن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.