لعنت به رفلاکس کثافت بیشعور😡بیخیال بچه ها میشی یا بدم چوب کنن به استینت🤬عوضی اینهمه بچه ها اذیتن گناه دارن
منم پسرم هر از گاهی اینجوره دکتر گفت وزنش خوبه اگه خوب نبود این استفراغ خوب نبود...تو هم اگه وزنش خوبه نگران نباش .طبیعیه
رفلاکسسسس🥺
زیاد خورده
شاید آروغشو نگرفتید
یا زیاد شیر خورده رفلاکس داشته
رفلاکس عزیزم اضافی شیرشه کاملا طبیعیه
مایع بی رنگه که توش پنیر هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.