خانوما باکدوم به دخترم شیربدم بهتره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من از بزرگه استفاده میکنم همین الان شیر دادم

تصویر

با اون شیشه بزرگه نوکش کوچیکه

من از اینا از هر نوع خریدم بچه شیر میپرید گلوش خفه میشد تند تند میرف شیر دهتش اخرش اونت و دکتر براون خریدم راحت شدم اونت اصلل بدون مک نمیاد
ولی دکتر بروان میاد

چپی که فک کنم بی‌بی‌لند باشه

سمت چی بهتره راستی داشتم ندادم بهش ازبس هوا داشت توش

با هر کدوم که دخترت راحت تره و بهتر باهاش سیر میشه و شیر میخوره و خفه نمیشه

سوال های مرتبط