مامانا آرتین آرین یا آریا ؟؟ با دلیل بگید لطفا

۱۰ پاسخ

آرین یه جوریه کلا.هیچوقت به دلم ننشسته گفتارش قشنگ نیست...
آرتین بد نیست.
ولی آریا. شیک با اصالت خوش اوا

آریا
اون دوتا خیلی زیاد شده به نظرم

اریا همیشه اسم قشنگیه‌ هیچ‌وقت هم قدیمی نمیشه

آرین تلفظش روون تر و به نظرم آوای بهتری داره

آرین.

آرین

آریا قدیمیه

ارین قشنگه اصیله هم خوش اوا

من خودم آرین انتخاب کردم معنی قشنگی داره هم به دل میشینه نظر منه

اریا اصیله و قشنگ

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتین و آرین مامان آرتین و آرین ۲ ماهگی
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💛.... مامان 💛.... هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ویکم بارداری