آرین یه جوریه کلا.هیچوقت به دلم ننشسته گفتارش قشنگ نیست...
آرتین بد نیست.
ولی آریا. شیک با اصالت خوش اوا
آریا
اون دوتا خیلی زیاد شده به نظرم
اریا همیشه اسم قشنگیه هیچوقت هم قدیمی نمیشه
آرین تلفظش روون تر و به نظرم آوای بهتری داره
آرین.
آرین
آریا قدیمیه
ارین قشنگه اصیله هم خوش اوا
من خودم آرین انتخاب کردم معنی قشنگی داره هم به دل میشینه نظر منه
اریا اصیله و قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.