مامانای سرکلاژی شما تاآخر استراحت مطلق شدید یا ماه آخر بلندشدید؟

۵ پاسخ

منکه اصلا استراحت نکردم کلا یه هفته استراحت کردم از ۱۴ هفته تا الان کارامو انجام میدم ولی سبک

من هفته ۱۲سرکلاژ کردم تا سه هفته استراحت مطلق بودم بعدش دکترم گفت استراحت نسبی و میتونی کارهاتو خودت انجام بدی

من تصمیم دارم ۳۶ هفته بلند شم،خسته شدم از استراحت مطلق دیگه نمی کشم

اگر طبیعی باشه سرکلاژ بازکنی باید بلند شی تحرک داشته باشی
برای سزارین نمیدونم

سرکلاژو باز کنی دیگه میتونی بلند شی به کارات برسی
دکتر من اینجوری گف

سوال های مرتبط