دلیل پریود نشدن کیست بود اونم ۳تا🙂م

۶ پاسخ

علائم داشتی برای کیستت؟چطور رفع میشه لتروزول خالی خوردی آمپول نزدی؟؟

آزادسازی زده بودی و کیست شد یا نه؟!

لبنیات اصلا مصرف نکن تا50روز کیستت خوب میشه

خیلی خوبه ک فهمیدی پس انشالله خپب میشه زود

ایشالا ک زود رفع بشه عزیزم

دارو مصرف کرده بودی کیست شده یا نه همینجوری کیست داشتی

سوال های مرتبط

مامان دونه انار 🩵💫 مامان دونه انار 🩵💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری