علائم داشتی برای کیستت؟چطور رفع میشه لتروزول خالی خوردی آمپول نزدی؟؟
آزادسازی زده بودی و کیست شد یا نه؟!
لبنیات اصلا مصرف نکن تا50روز کیستت خوب میشه
خیلی خوبه ک فهمیدی پس انشالله خپب میشه زود
ایشالا ک زود رفع بشه عزیزم
دارو مصرف کرده بودی کیست شده یا نه همینجوری کیست داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.